Barion Pixel
Chcete niektoré produkty vymeniť alebo reklamovať? Je to úplne jednoduché! Radi Vám pomôžeme a poradíme, aby vrátenie tovaru a reklamácia prebehli rýchlo a jednoducho.

 

Každý zákazník má podľa zákona nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní. Hoci pri vrátení nie ste povinný udávať dôvod, môžete samozrejme tak urobiť a pomôžete nám v budúcnosti zlepšiť naše služby a predchádzať reklamáciám.

Ako to funguje?

1

Prvý krok

Zabalíte produkty, vyplníte formulár a pošlete ho na emailovú adresu - zakaznik@nahryznute.sk.

Vo formulári následne zaškrtnete, či máte záujem o reklamáciu, vrátenie celej objednávky alebo iba o výmenu niektorých produktov.

2

Odoslanie

Na našu adresu - Letná 40, Košice 04001 pošlete poštou/kuriérom/packetou balík, ktorý následne spracujeme. Voľbu doručenia necháme na Vás.

3

Doručenie

Po doručení do skladu náš pracovník všetko skontroluje a podľa Vašej požiadavky urobí presne to, čo je potrebné.

4

Spokojnosť

Posledný krok je Vaša spokojnosť a vybavenie žiadosti. V prípade nejakých nezrovnalostí Vás budeme kontaktovať.

Pamätajte na to, že v žiadnom prípade nemôže byť zásielka odoslaná na dobierku. Peniaze sa
nevracajú formou dobierky, ale budú vyplatené na účet, ktorý ste vyplnili vo formulári.

Máte nejaké ďalšie otázky? Pokojne nám zavolajte

0944 103 530

Main Menu