Ako to funguje?

Prvý krok
Zabalíte produkty, vyplníte formulár a pošlete ho na emailovú adresu - zakaznik@nahryznute.sk.
Vo formulári následne zaškrtnete, či máte záujem o reklamáciu, vrátenie celej objednávky alebo iba o výmenu niektorých produktov.

Odoslanie
Na našu adresu - Letná 40, Košice 04001 pošlete poštou/kuriérom/packetou balík, ktorý následne spracujeme. Voľbu doručenia necháme na Vás.

Doručenie
Po doručení do skladu náš pracovník všetko skontroluje a podľa Vašej požiadavky urobí presne to, čo je potrebné.

Spokojnosť
Posledný krok je Vaša spokojnosť a vybavenie žiadosti. V prípade nejakých nezrovnalostí Vás budeme kontaktovať.
Pamätajte na to, že v žiadnom prípade nemôže byť zásielka odoslaná na dobierku. Peniaze sa
nevracajú formou dobierky, ale budú vyplatené na účet, ktorý ste vyplnili vo formulári.
